תלמידים, מורים, עובדים והורים יקרים,
נאחל לעצמנו שנה של שזירת חלומות שהרי כל מעשיהם של בני האדם היו פעם
חלומות, חלקם נשגבים יותר וחלקם פחות. חלומות ותקוות הם הכוח המניע
הגשמה עם מעוף. נביט מעבר לכאן ולעכשיו, נאפשר לעצמנו חיים של רווחה
וחוסן במציאות רבת פנים של תנודתיות, אי וודאות, מורכבות ועמימות. מציאות
של שינוי והשתנות. יחדיו נצא למסע של גילוי עצמי, חיבור לחיווט הפנימי וקבלת
האני, נחבור לחזקות מובילות, נתמקד בעיקר, ננפץ חומות ומחסומים ונגייס
עוגנים משמעותיים. נהיה האחד למען השני.
מצפן פנימי אותנו כל העת יכוון. נבחן את שהיה, את הקיים, את העתיד להיות.
נעז לשנות, לחדש וליצור. נבנה תמונת עתיד שלמה, נשענת ערכים ואמונה,
מעוררת השראה כזו שהנה ברת הגשמה
נרצה למען עצמנו ולמען האחר, נאמין ביכולת האישית ולעולם לא נוותר. "אני
רוצה, אני יכול אני אצליח" איננה סיסמה היא עוגן ההגשמה. לא נשכח הודיה על
הקיים ועל שהתחדש, נקפיד לפרגן לעצמנו ולאחר. נבטיח אחריות מורחבת,
עצמיות משלבת, התמדה ומסירות, סינרגיה ושותפות. נפעל בקהילות הוליסטיות
מצמיחות תוך הרחבת השותפויות. אני מזמינה אתכם תלמידים, מורים, עובדים
והורים יקרים לדבר שפה אחת, שפת תקנון אורחות החיים, המגדיר את כללי
ההתנהגות הנהוגים בבית הספר. שמירה על כללי ההתנהגות, נוהלי העבודה
והחוקים היא מצע מחייב להבטחת אקלים מיטבי, נעים, חיובי ומצמיח. יחד נביא
לשיפור והתייעלות במעגלי עשיה מגוונים.
בברכת שנה של הגשמה ובריאות מיטבית,
חבצלת לוטן
מנהלת החטיבה